استفاده از طرح و اشکال خلاقانه لوستر در تالار عروسی

ایده های خلاقانه استفاده از لوستر در تالار عروسی

آپشن های جزیلی در زیبایی تالار عروسی دخیل هستند که وجود لوستر یکی از آنها است. استفاده از طرح و مدل های خاص و لاکچری لوستر در تالار های مسقف و سرپوشیده باعث مدرن دیده شدن مراسم خواهد شد و مدوعین با دیدن این همه زیبایی برای شرکت در مجلس شادی به وجد خواهند آمد.

لوستر یکی از وسایل نورپردازی به شمار میرود و همه میدانیم که نورپردازی تالار عروسی چقدر در زیبایی مراسم و کیفیت عکس و فیلم ها تاثیر دارد. شما میتوانید از لوستر در بخش سقف تالار و راهروی ورودی آن با اشکال مختلف و ایده های خلاقانه استفاده کنید. در ادامه همراه ما باشید تا ایده های جالب استفاده از لوستر در تالار را با هم بررسی کنیم.

نصب یک لوستر بزرگ و شیک در تالار

یکی از گزینه هایی که میتواند به مراسم عروسی شما حال و هوای ویژه‌ای ببخشد استفاده از یک لوستر بزرگ و مجلل در سقف جایگاه عروس و داماد است. انتخاب چنین لوستری باعث خواهد محل نشستن شما نور کافی برای نشان دادن زیباییتان در روز عروسی داشته باشد و شما همانند پرنسسی زیبا در زیر نور این نور خواهید درخشید.

دو چندان نمودن زیبایی تالار و مراسم عروسی با نصب لوستر بزرگ و مجلل در سقف تالار

این زیبایی و درخشندگی باعث خواهد شد همه توجهات مهمانان به سمت شما جلب شود. هارمونی لوستر نصب شده در سقف جایگاه عروس و داماد با میز و اکسسوری های روی آن جلوه زیبایی به بهترین روز عمرتان خواهد بخشید و شما را به یک عروس رویایی با مراسم لاکچری تبدیل خواهد کرد.

استفاده از لوستر در راهروی ورودی تالار

از دیگر ایده های جذاب استفاده از لوستر در تالار مربوط به راهروی ورودی سالن عروسی است. شما میتوانید در رابطه با مسیر ورود عروس و داماد با تیم تشریفاتی مراسم مشورت کنید و از آنها بخواهید این مسیر را با لوستر های زیبا مزین و نور باران کنند. علاوه بر مسیر ورود عروس و داماد میتوانید پیشنهاد دیزاین مسیر رفت و آمد مهمانان با لوستر های شیک را نیز به تیم تشریفاتی خود بسپارید.

استفاده از لوستر های جذاب و شیک در بخش ورودی تالار یکی دیگر از ایده های استفاده از لوستر در تالار است.

معمولا به کار بردن نورهای سفید و طلایی رنگ جلوه اعیانی و لوکسی به مراسم شما خواهد بخشید. البته جذابیت و زیبایی مراسم فقط در گرو نورهای سفید و طلایی نیست؛ بلکه میتوانید با نشان دادن جسارت و تفاوت خود، با نورهای رنگی مختلف نیز نورپردازی های زیبایی در فضای مراسم ایجاد کنید.

تزیین لوستر در تالار با گل های زیبا

استفاده از لوستر های گل آرایی شده با شکوفه های تازه و رنگارنگ که میتوانند متناسب با رنگ لباستان یا رنگ های مورد علاقه دیگر انتخاب کنید، زیبایی خاصی به محیط عروسی خواهد بخشید. لوستر های بالای سر عروس و داماد و مهمانان زمانی که چنین شیک و خاص تزیین شوند؛ همزمان با تابش نورهای لوستر صحنه‌ای رمانتیک و رویایی به وجود خواهند آورد.

ایده جالب تزیین لوستر در تالار با استفاده از گل های زیبا و شکیل

برای تزیین لوستر در تالار هم میتوانید از گل های طبیعی و هم مصنوعی استفاده کنید اما این نکته را درنظر بگیرید که انتخاب هر دسته از این گل ها معایب و مزیتی دارند. به عنوان مثال استفاده از گل های طبیعی احتمال پرپر شدن و افتادن آنها روی سر عروس و داماد و مهمانان را در پی دارد و از طرفی هم باعث پخش بوی مطبوع در تالار خواهد شد. استفاده از گل های مصنوعی این مزایا و مشکلات را ندارد اما در عوض قیمت مناسبی دارد.

ایده تزیین لوستر در تالار با ریسه های نوری و یا استفاده از لوستر ریسه ای

به کار بردن ریسه های نوری برای دیزاین لوستر در تالار حال و هوای خاصی به مراسم شما خواهد بخشید. این گونه ریسه ها درست است که روشنایی چندانی ندارند و نور اصلی تالار را لوسترهای نصب شده در سقف تالار تامین میکنند. اما ترکیب این دو باعث زیبایی بیشتر فضای سالن خواهد شد.

نصب لوستر های مدل ریسه ای یا ریسه های نوری در سقف تالار عروسی زیبایی چشمگیری به مراسم عروسی و فضای سالن خواهد بخشید و عکس و فیلم های شما را رویایی خواهد کرد.

علاوه بر این رشته های نوری، لوستر هایی در بازار وجود دارند که به عنوان لوستر ریسه ای شناخته میشوند و در واقع ترکیبی از لوستر و ریسه های نوری است که هم روشنایی خوبی دارند و هم مدل ریسه ای مورد دلخواهتان را به شما میدهد. نصب لوستر های ریسه ای در سقف تالارهای عروسی با ارتفاع زیاد باعث لوکس و مجلل دیده شدن مراسمتان میشود و این جلوه زیبا هم برای شما و هم مهمانانتان شبی خاطره انگیز را رقم میزند.

درست کردن لوستر با پایه آهنی و شمع و گل

گاهی برخی عروس و داماد ها طرفدار برگزاری مراسم عروسی با تم کلاسیک هستند و معتقدند با انتخاب چنین تمی فضای عروسی آنها رمانتیک تر و رویایی تر خواهد شد. برای ایجاد چنین فضایی میتوانید از پایه های فلزی که روی آنها محل هایی برای گذاشتن شمع وجود دارد، استفاده کنید و دور آنها را نیز با گل های زیبا تزیین نمایید. بدین ترتیب میتوانید لوستر هایی خاص و خلاقانه درست کرده و زیبایی تالار عروسی را چندین برابر کنید. حتی اگر تالاری که رزرو میکنید دارای لوستر نباشد؛ برای زیبایی محیط استفاده از این ایده به نظر زیبا میرسد.

استفاده از لوستر با طرح های مختلف به صورت همزمان

خلاقیت در امور دیزاین و دکوراسیون هیچ محدودیتی ندارد. اگر از چند مدل لوستر با اشکال مختلف خوشتان آمده است، میتوانید از مسئولین سالن بخواهید تا آنها را در نقاط مختلف تالار عروسی نصب کنند. برای اینکه تم مراسم شما باب میلتان باشید در این باره برای خود محدودیتی نگذارید و قرار نیست حتما از یک مدل خاص برای لوستر تالار استفاده کنید.

حتما لازم نیست که از یک مدل لوستر در تالار استفاده کنید و میتوانید در نقاط مختلف اشکال متفاوتی از لوستر را به کار ببرید.

گاهی استفاده از چند مدل متفاوت لوستر بر خلاف بسیاری که گمان میکنند ظاهر سالن عروسی را ناموزون میکند، میتواند جلوه خاص و زیبایی به تالار عروسی ببخشد. اما نباید از این نکته غافل شوید که به هنگام انتخاب لوستر با طرح های مختلف هماهنگی و هارمونی بین آنها را از یاد نبرید.

سخن پایانی

گاهی ممکن است به وقت انتخاب تالار موقعیت و شرایط آن معقول باشد ولی در بخش دیزاین کم و کاستی هایی مشاهده نمایید. نبودن لوستر در تالار یا استفاده از لوسترهای ساده و معمولی میتواند از زیبایی مراسم شما تا حد زیادی کم کرده و مانع از لوکس و لاکچری دیده شدن آن شود. اگر شما علاقه مند به وجود لوسترهای مجلل و بزرگ در تالار هستید و با چنین شرایطی روبه رو نشدید؛ نگران نباشید. زیرا با ایده های مطرح شده در مقاله میتوانید لوسترهای ساده را به لاکچری ترین لوسترها تبدیل نمایید و با زیبایی مراسمتان تحسین مهمانانتان جمع کنید.

3 پاسخ
  1. محمد
    محمد گفته:

    از بین ایده های لوستر برای تالار عروسی، استفاده از ریسه ها نوری از همه زیباتر هستش و فضای خیلی رمانتیکی رو برای تالار عروسی ایجاد میکنه.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *