عکس به روز ترین و شیک ترین ایده های دکوراسیون آبی تالار

ایده های جالب برای دکوراسیون آبی تالار عروسی

رنگ آبی از رنگ های کلاسیک و اصیل برای تزیین تالار عروسی به حساب می آید. اینکه ترجیح شما انتخاب دکوراسیون آبی تالار عروسی برای برپایی جشن عروسیتان باشد، جسارت و سلیقه زیبای شما را به نمایش خواهد گذاشت.

برای ایجاد جلوه زیبا با رنگ آبی در تالار عروسی باید به این نکته توجه داشته باشید که در کجا و به چه صورت این رنگ را به کار ببرید. یا به عبارت دیگر دچار افراط و تفریط در به کار بردن این رنگ زیبا نشوید. استفاده از گل های آبی در تزیین میز مهمانان، جایگاه عروس و داماد، استفاده از مبل و شمع های آبی رنگ، آسمان مجازی و… در تالار، ایده های جذاب و چشم نوازی به شمار می‌آیند.

استفاده از مبل های آبی رنگ در کوراسیون آبی تالار

استفاده از رنگ آبی در دکوراسیون داخلی تالار، حال و هوای لوکس و لاکچری به فضای تالار عروسی میبخشد. اما در به کار بردن این رنگ نباید زیاده روی کنید. زیرا در عین حال که میتواند مراسم شما را خاص و متفاوت کند، اگر به درستی استفاده نشود از زیبایی مراسم شما خواهد کاست.

عروس و دامادهای علاقه مندان به رنگ آبی میتوانند در دکوراسیون آبی تالار از مبل های خوش رنگ آبی در صندلی های مهمانان استفاده نمایند.

 

معمولا در سالن های عروسی از چند مبل راحتی برای رفاه مهمانان استفاده میشود که میتوانید آنها را به رنگ آبی انتخاب کنید. اینکه همه صندلی های تالار را رنگ آبی انتخاب نمایید، شاید ایده چندان جالب و جذابی نباشد. اما میتوانید برای تزیین قسمت پشتی صندلی ها از روبان هایی به رنگ آبی استفاده کنید.

ایده دکوراسیون آبی تالار با آسمان مجازی

زیبایی فضای تالار عروسی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این میان گفتیم استفاده از رنگ آبی در دکوراسیون تالار جلوه خاص و منحصر به فردی به جشن عروسی خواهد بخشید. سقف تالار یکی از بخش هایی است که استفاده از تکنیک های ویژه در طراحی آنها زیبایی تالار را چندین برابر خواهد کرد. آسمان مجازی یکی از مواردی است که برای زیبایی سقف تالارها مورد استفاده قرار میگیرد.

استفاده از آسمان مجازی در سقف تالارهای عروسی میتواند ایده ای متفاوت و جسورانه در مراسم عروسی باشد

 

امروزه آسمان مجازی یکی از مدرن ترین و محبوب ترین سقف کاذب هایی است که از طراحی منحصر به فرد و بسیار جذابی برخوردار است. استفاده از این نوع سقف کاذب به همراه نورپردازی ویژه برای دیزاین تالار، شور و نشاط خاصی توام با آرامش در مهمانان و عروس و داماد ایجاد خواهد کرد و گویی در طبیعت و زیر ستاره های آسمان بساط بزم و شادی به راه است. پس اگر به دنبال ایجاد تفاوت در برگزاری جشن عروسیتان هستید، به هنگام انتخاب تالار به دیزاین سقف آن نیز توجه نمایید.

انتخاب دسته گل عروس به رنگ آبی

معمولا عروس خانم ها برای دسته گل عروس از گل هایی به رنگ سفید و قرمز استفاده میکنند. درحالی که گل هایی با رنگ های متنوع و زیبایی وجود دارد که با استفاده از آنها میتوانید دسته گل عروس خود را خاص و متفاوت کنید. اگر شما نیز در آستانه گرفتن عروسی هستید، درمورد دسته گل عروس انتخاب خود را به رنگ های تکراری که همه استفاده میکنند، محدود نکنید.

در کنار تزیینات و دکوراسیون آبی تالار میتوانید جسارت به خرج دهید و از گل های آبی در دسته گل عروس استفاده کنید.

برای مثال یک دسته گل عروس با گل های آبی و سفید رنگ را تصور کنید که با تم دکوراسیون آبی تالار چقدر میتواند هارمونی خوبی داشته باشد. استفاده از این رنگ ها در دسته گل عروس و گل یقه داماد شما را به زوجی خاص و جذاب تبدیل خواهد کرد و همانند ستاره ای در جشن عروسیتان خواهید درخشید. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که آماده کردن دسته گلتان را به یک گل فروشی ماهر بسپارید تا به شیوه ای زیبا و استادانه گل های آبی را با رنگ های دیگر ترکیب کرده و در کنارهم بچیند.

تزیین میز مهمانان و جایگاه عروس و داماد با گل های آبی

برخی از روزها و مراسمات مانند عروسی در زندگی انسان ممکن است فقط یکبار اتفاق بیفتد بنابراین میزبانان دوست دارند که مراسم خود را به بهترین وجه ممکن برگزار کنند. تزیین و دکوراسیون میز مهمانان و جایگاه عروس و داماد یکی از مهم ترین بخش های زیبایی مراسم است. دیزاین این بخش ها با گل آرایی فضای مراسم عروسیتان را شیک تر و زیبا تر جلوه میدهد.

استفاده از اکسسوری های آبی رنک برای تزیین میز مهمانان و جایگاه عروس و داماد برای دکوراسیو آبی تالار عروسی

همانطور که در بخش های قبل گفتیم دکوراسیون آبی تالار میتواند مجلس شما را خاص و مجلل جلوه دهد که در این راستا میتوانید از گل های آبی در تزیین میز مهمانان و جایگاه عروس و داماد استفاده کنید. ترکیب رنگ آبی با صورتی و سفید میتواند هارمونی جذاب و منحصر به فردی به ارمغان آورد.

دکوراسیون راهروی تالار عروسی با تم آبی

گل آرایی جشن عروسی فقط برای تزیین میزهای مهمانان و جایگاه عروس و داماد نیست. بلکه میتوانید از گل های آبی مانند میخک، رز آبی، زنبق و… در دیزاین راهرو و ورودی تالار عروسی نیز استفاده نمایید که شکوه خاصی به هنگام ورود عروس و داماد به همراه دارد و باعث خواهد شد تا سالیان سال هنگام دیدن عکس و فیلم های یادگاریتان غرق در خوشی شوید.

تزیین راهروی ورودی تالار با گل های آبی ایده جذابی در دکوراسیون آبی تالار است.

رنگ آبی شور و نشاط خاصی به مراسم شادی شما میبخشد و فضایی رمانتیک و چشم نواز برای شما و مهمانانتان خلق میکند. با توجه به بودجه خود میتوانید از گل های طبیعی یا مصنوعی برای زیباسازی بخش ورودی مراسم خود استفاده نمایید.

استفاده از شمع های آبی در دکوراسیون تالار

علاوه بر استفاده از گل آرایی برای دکوراسیون آبی تالار گزینه های دیگری نیز وجود دارد که با به کار بردن آن ها میتوانید هارمونی خوبی در دیزاین فضای تالار ایجاد کنید. برای مثال میتوانید شمع های به رنگ آبی را در تزیین میزهای مهمانان به کار ببرید. برای این کار بهتر است رومیزی ها را به رنگ سفید انتخاب کنید و سپس شمع های آبی را روی آنها قرار دهید. از طرفی شمع آرایی جایگاه عروس و داماد با شمع های آبی رنگ نیز جلوه رمانتیک و زیبایی به فضای تالار عروسی خواهد بخشید و شبی به یاد ماندنی برای عروس و داماد و مهمانان را رقم خواهد زد.

سخن پایانی

ایده های متنوع و کثیری برای دکوراسیون آبی تالار وجود دارد. اما مسئله این است که بدانید کجا و به چه صورت از آن ها استفاده کنید. به کار بردن این رنگ آبی به میزان مناسب و بجا، زیبایی و اصالت خاصی به جو مراسم شما خواهید بخشید. مهمانان با دیدن این ایده متفاوت و جسورانه شما در دیزاین محیط تالار، برای رقص و شادی بیشتر به وجد خواهند آمد و باعث خواهد شد خاطرات دلپذیر و زیبایی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

2 پاسخ
    • modir
      modir گفته:

      ممنون خواهیم شد اگر تم و رنگ خاصی که مد نظر شماست را اعلام نمایید تا مطالبی را نیز در خصوص رنگ دکوراسیون تالار با تاکید بر این رنگ ارائه شود

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *