شیک ترین، مدرن ترین و مجلل ترین تزیین جایگاه عروس و داماد

لاکچری ترین ایده های تزیین جایگاه عروس و داماد در تالار

ایده های متعددی برای تزیین جایگاه عروس و داماد وجود دارد که از مورد پسندترین و پرجلوه ترین آنها میتوان به تزیین جایگاه عروس و داماد با بادکنک، گل آرایی، تور، ریسه های نوری و استفاده از استند جایگاه عروس و داماد اشاره کرد.

توجه به تزیین و دیزاین جایگاه عروس و داماد زیبایی مراسم شما را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار خواهد داد. در طول مراسم نیز به خاطر حضور عروس و داماد در این محل بیشتر از سایر نقاط در راس دید مهمانان خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا ایده های استفاده از این اکسسوری های زیبا در سن تالار را با هم بررسی کنیم.

اهمیت تزیین جایگاه عروس و داماد در تالار

برای به یاد ماندنی کردن مراسم عروسی و به خاطر آوردن این روز زیبا در سال های آتی، مهمانان درصدد گرفتن عکس با عروس و داماد درمی‌آیند که به خاطر تزیینات زیبای جایگاه عروس و داماد معمولا این فضا را برای عکاسی انتخاب میکنند. علاوه بر مهمانان، عکاس و فیلم بردار مخصوص مراسم نیز به این فضا برای زیبایی عکس و فیلم اهمیت ویژه‌ای قائل است و تصویربرداری های متنوع و گوناگونی از جایگاه عروس و داماد انجام میدهد.

تزیین جایگاه عروس به شکل خاص و زیبا علاوه بر شیک کردن روز عروسی شما تا سالیان سال عکس و فیلم های یادگاری شما را زیبا و به یادماندنی خواهد کرد.

تزیین جایگاه عروس و داماد با گل های زیبا و خوش رنگ، تور و ریسه های جذاب، بادکنک و در کل متدهای روز و لاکچری هم بر مراسم شما جلوه زیبایی خواهد بخشید و آن را لاکچری و مجلل خواهد کرد و هم برای همیشه و تا ابد در عکس و فیلم های عروسیتان ثبت خواهد شد. تزیینات به کار رفته در سن تالار نشان دهنده سلیقه عروس و داماد است؛ پس در انتخاب آنها باید دقت و توجه کافی داشته باشید.

ایده های جدید و مدرن تزیین جایگاه عروس و داماد

ایده های مختلفی برای تزیین جایگاه عروس و داماد وجود دارد و هر زوجی میتواند بر اساس علاقه و سلیقه خود تم و سبک تزیین آن را انتخاب نماید. برای اینکه بتوانید مثل ستاره ای درخشان به هنگام قرار گرفتن در سن تالار بدرخشید و در مرکز توجه همگان واقع شوید، هماهنگی و هارمونی رنگ های تزیینات مورد استفاده بسیار مهم است.

چند نمونه از شیک ترین و جدید ترین مدل های دکوراسیون و تزیین جایگاه عروس و داماد

حال اگر شما نیز به دنبال خاص و زیبا کردن مراسمتان هستید اما نمیدانید چگونه؛ ما تصمیم داریم در بخش زیر بهترین و جذاب ترین ایده های تزیین سن عروس و داماد را خدمتتان معرفی کنیم.

استفاده از رنگ های شاد و زیبا در تزیین سن تالار

احتمالا اولین چیزی که در نگاه اول راجب جایگاه عروس و داماد توجه مهمانان را به خود جلب کند، رنگ زیبای آن است. استفاده از رنگ های ملیح و جذابی که با رنگ سایر قسمت های سالن متفاوت باشد، این قسمت را بیشتر در راس دید مهمانان قرار خواهد داد. برای مثال استفاده از تم به رنگ بنفش جلوه خاصی به جایگاه عروس وداماد خواهد بخشید. اما در کل سلیقه شما مهم است.

ترکیب رنگ مناسب در تزیین جایگاه عروس اهمیت ویژه ای دارد. استفاده از رنگ های شاد و پر انرژی مهمانان را برای رقص به وجد خواهد آورد.

 

گل آرایی جایگاه عروس و داماد

استفاده از گل آرایی در دیزاین جایگاه عروس و داماد باعث رمانتیک و رویایی شدن مراسم عروسی میشود. برای خوش عطر و بو و زنده سازی طبیعت در تالار عروسی میتوانید از گل های طبیعی استفاده کنید اما این نکته را نیز درنظر داشته باشید که گل آرایی با استفاده از گل های طبیعی گران قیمت است.

تزیین جایگاه عروس و داماد با گل آرایی یکی از ایده های همیشه ترند و محبوب زوجین است

اگر به دنبال برگزاری مراسم مقرون به صرفه هستید؛ انتخاب گل های مصنوعی گزینه بهتری برای شما میباشد. همچنین میتوانید تلفیقی از گل های طبیعی و مصنوعی را برای تزیین سن تالار استفاده نمایید.

دیزاین و تزیین جایگاه عروس و داماد با تور و حریر

یکی از مهم ترین و محبوب ترین لوازم تزیینی جایگاه عروس و داماد مربوط به تور و حریرهای خوش رنگ و جذاب است. استفاده از تور در قسمت های مختلف سن تالار مثل میزو صندلی عروس و داماد جلوه ای رویایی و مدرن به آن خواهد بخشید و عکس و فیلم های این روز زیبا را مزین خواهد نمود. ترکیب و تور و حریر های لاکچری با گل آرایی، قطعا گزینه ای عالی برای مجلل کردن مراسم عروسیتان خواهد بود.

استفاده از تور در کنار سایر اکسسوری ها برای تزیین جایگاه عروس و داماد فضای رمانتیکی را در سالن عروسی ایجاد خواهد کرد و عکس و فیلم های شما را رویایی و جذاب خواهد نمود

استفاده از ریسه های نوری در تزیین جایگاه عروس و داماد

یکی از ایده های جالب و جذاب در دیزاین و دکوراسیون جایگاه عروس و داماد استفاده از ریسه های نوری رنگارنگ و یا تک رنگ است که اخیرا نیز بسیار ترند شده‌اند. برای رمانتیک کردن هر چه بیشتر عکس های فرمالیته و عروسی استفاده از آنها بسیار محبوبیت یافته‌است. تلفیق ریسه های رشته‌ای و توری با گل آرایی و شمع آرایی، فضایی لوکس و لاکچری برای مهمان هایتان در تالار پدید خواهد آورد.

ریسه های نوری یکی از جذاب ترین اکسسوری های تزیین سن عروس و داماد است که در سال های اخیر بین زوجین بسیار محبوبیت یافته است. چرا که یک فضای رمانتیک و فانتزی برای زوجین پدید میاورد و زیبایی مراسم آنها را دوچندان میکند.

قیمت تزیین جایگاه عروس و داماد چقدر است؟

همه زوجین دوست دارند که مراسم عروسی آنها به شکلی مجلل و باشکوه برگزار گردد و زیبایی آن زبانزد مهمان هایشان باشد. نحوه تزیین و دکوراسیون سن عروس و داماد بخش مهم از زیبایی مراسم عروسی است که میتواند اندکی هزینه بر باشد.

عوامل مختلفی در قیمت دکوراسیون و تزیین جایگاه عروس و داماد دخیل هستند که به هنگام انتخاب تالار و اکسسوری های تزیینی باید تمامی این موارد را مورد بررسی قرار دهید و متناسب با بودجه خود برخی موارد غیر ضروری و گران قیمت را حذف نمایید. استفاده از گل های طبیعی یکی از مواردی است که در هزینه تزیین جایگاه عروس و داماد نقش بسزایی دارد.

قیمت دیزاین جایگاه عروس و داماد با توجه به نوع و تعداد اکسسوری های انتخابی متفاوت است. طبیعتا هر چقدر از اکسسوری های لوکس و مجلل استفاده شود هزینه تزیین آن هم افزایش پیدا خواهد کرد

درست است که گل آرایی با گل های طبیعی حس و حال رمانتیک و دلربایی به فضای تالار عروسی میبخشد اما اگر بودجه محدودی دارید بهتر است به سراغ این گزینه گران قیمت نروید و به جای آن از گل های مصنوعی استفاده کنید. با این اوصاف در جواب سوال قیمت تزیین سن تالار باید گفت که نمیتوان رقم خاصی را بیان کرد. زیرا بر اساس آپشن های مورد استفاده در تزیین آن، قیمت نیز تغییر میکند.

کلام آخر

شایان ذکر است که نوع مراسم برگزاری شما در نحوه تزیین جایگاه عروس و داماد دخیل است. به این گونه که سبک تزیین جایگاه عروس و داماد برای حنابندان با جشن عروسی متفاوت می باشد. برای مثال معمولا در گل آرایی سن تالار برای حنابندان از گل های قرمز رنگ استفاده میشود و در جشن عروسی نیز استفاده از گل های سفید رنگ رایج تر است.

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین ایده های تزیین جایگاه عروس و داماد به سبک مجلل، مدرن و لاکچری را خدمتتان معرفی کنیم و شما را یک قدم به عروسی رویاهایتان نزدیک تر کرده باشیم.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *