بهترین و جدیدترین ایده های دکوراسیون ورودی تالار

۵ ایده فوق العاده زیبا برای دکوراسیون ورودی تالار

به وقت تدارک برای برپایی و ترتیب جشن عروسی، رسیدگی به دکوراسیون ورودی تالار به اندازه دیزاین و دکوراسیون داخلی تالار حائز اهمیت است؛ ولی کمتر زوجی به هنگام انتخاب تالار به بخش ورودی آن توجه میکند. اما اگر به دنبال برگزاری عروسی خاص و لاکچری هستنید؛ باید به تمامی جزئیات توجه یکسانی داشته باشید.

معمولا در دکوراسیون راهروی ورودی تالارها به پهن کردن یک فرش قرمز بسنده میکنند، درحالی که بسیاری از تزیینات به کار رفته در دیزاین داخلی تالار مانند گل آرایی و سایر ایده ها برای ورودی تالار نیز قابل استفاده هستند. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی ایده های ناب و ویژه برای تزیین ورودی تالار عروسی بپردازیم که به شرح زیر میباشند:

  • تزیین و دکوراسیون ورودی تالار مطابق با سلیقه شخصی
  • استفاده از گل و گل آرایی در راهروی ورودی تالار
  • آینه کاری در بخش ورودی تالار عروسی
  • دیزاین و دکوراسیون ورودی تالار به کمک نورپردازی
  • ایده دکوراسیون ورودی تالار با تور

تزیین و دکوراسیون ورودی تالار مطابق با سلیقه شخصی

ورودی تالار اولین جایی است که مورد توجه مهمان ها قرار میگیرد و نیاز به توجه ویژه در دیزاین این قسمت است. استفاده از ترفند های ریز و خلاقانه به زیبایی هرچه بیشتر مراسم عروسی شما خواهد افزود. اگر برای برگزاری جشن عروسی خود انتخاب شما یک مکان سرپوشیده مثل تالار عروسی است، می توانید در ورودی سالن از یک رانر با طرحی ویژه استفاده نمایید.

استفاده از اکسسوری های تزئیناتی مورد پسند عروس و داماد برای دیزاین ورودی تالار

رانر را می توانید مطابق با سلیقه خود طراحی کنید. برای مثال هک کردن حروف اول اسم عروس و داماد روی رانر، حال و هوایی خاص به مراسم عروسی خواهد بخشید و باعث منحصربه‌فرد دیده شدن جشن عروسی شما خواهد شد.

دیزاین و دکوراسیون ورودی تالار به کمک نورپردازی

یکی از مواردی که در زیباسازی دکوراسیون ورودی تالار نقش مهمی ایفا میکند، استفاده از نورپردازی میباشد. به کار بردن نورهای رنگی مختلف در سقف بخش راهروی ورودی و انعکاس آنها روی کف پوش سرامیکی، سنگی یا چوبی تالار موجب دلنشین و شاد و سرزنده شدن حال و هوای تالار میشود.

استفاده از نورپردازی در دکوراسیون ورودی تالار

مهمانان با دیدن چنین زیبایی هایی شگفت زده خواهد شد و بی‌صبرانه برای شروع زودتر رقص و پایکوبی منتظر خواهند ماند. برای جذابیت بیشتر این دکوراسیون میتوانید با شمع آرایی زیبایی فضا را تکمیل تر کنید. هر چقد نور فضا کمتر باشد، زیبایی رقص نور بیشتر به چشم خواهد آمد.

 استفاده از گل و گل آرایی در راهروی ورودی تالار

از آنجایی که دکوراسیون ورودی تالار عروسی از همان ابتدای بدو ورود مهمانان مورد توجه قرار میگیرد و هرچه از ایده های خلاقانه و زیبا برای تزیین آن استفاده شود، مراسم را به یاد ماندنی خواهد کرد. برای همیشه زیبایی آن در خاطر مهمان هایتان ثبت خواهد شد. گل آرایی مسیر ورودی عروس و داماد با گلهای طبیعی و مصنوعی جلوه خاصی به مراسم شما خواهد بخشید.

گل آرایی راهروی ورودی عروس و داماد

همچنین عکس های یادگاری این روز به یاد ماندنی را نیز زیبا خواهد نمود. اما به این نکته توجه داشته باشید که اگر از گل های طبیعی برای دیزاین استفاده کنید احتمال پرپر شدن گلها به دلیل رفت و آمد زیاد مهمانان وجود داشته باشد. پس قبل از ورود مهمانان از عکاس و فیلمبردار خود بخواهید که از دکوراسیون و چیدمان ورودی تالار به طور کامل و کافی عکس گرفته باشد.

آینه کاری در بخش ورودی تالار عروسی

علاوه بر موارد فوق که برای تزیین ورودی سالن عروسی اشاره کردیم، برای جذابیت بیشتر این بخش می‌توان از آینه کاری نیز استفاده نمود. استفاده از آینه ها در معماری ایرانی از همان قدیم رواج داشته است که امروزه نیز به طور مدرن‌تر و ویژه‌تر مورد استفاده قرار می گیرد.

نصب آینه های مدرن در بخش ورودی تالار

به کار بردن آینه های شیک با اشکال هندسی خاص در ورودی تالارها زیبایی محیط را به اوج خود خواهد رساند و همچنین تلالو نورپردازی آنجا را چندین برابر خواهد کرد. از طرفی مهمان ها در مراسماتی مثل عروسی بیشتر در پی آینه برای رسیدگی به سر و وضع خود می گردند. این امر کار مهمان ها را آسان تر خواهد کرد و می توانند در هر نقطه از تالار به آینه دسترسی داشته باشند.

ایده دکوراسیون ورودی تالار با تور

اولین مکانی که در تالارهای عروسی مورد توجه مدوعین قرار میگیرد، ورودی تالار است. هر مقدار که سبک طراحی و دیزاین این بخش به روزتر باشد، حس خوشایندی برای مهمانان به هنگام ورود به همراه خواهد داشت.

تزیین و دکوراسیون ورودی تالار با استفاده از تور های زیبا

استفاده از تور به شکل های مختلف در دکوراسیون ورودی تالار و ترکیب آن با گل و سایر اکسسوری های دیزاین، عروسی شما را رمانتیک و رویایی خواهد کرد. مخصوصا اگر در لباس عروس هم از تور و دانتل استفاده شده‌باشد، زیبایی آن چندین برابر خواهد شد. چنین دیزاینی باعث میشود که عکس و فیلم های یادگاریتان نیز خاص و با صفا شود و به عنوان خاطره‌ای فراموش نشدنی در ذهن ها ثبت گردد.

سخن پایانی

استفاده از ایده های جدید و خلاقانه در دکوراسیون ورودی تالار، چشم مدوعین را به هنگام ورود به خود جلب خواهد کرد. هر چه به جزئیات مراسم عروسیتان توجه ویژه کنید، مجلس شما اعیانی و لوکس برگزار خواهد شد. گفتیم که برای زیبا سازی دکوراسیون راهروی ورودی تالار میتوان از تور، گل آرایی، نورپردازی، آینه کاری و… استفاده کرد. بکار بردن تزیینات ساده و شیک در ورودی تالار، باعث میشود که عروسی شما اصیل و اعیانی برگزار شود و به عنوان خاطره‌ای زیبا و رویایی به یادگار باقی بماند.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *