نصب لوستر های مدل ریسه ای یا ریسه های نوری در سقف تالار عروسی زیبایی چشمگیری به مراسم عروسی و فضای سالن خواهد بخشید و عکس و فیلم های شما را رویایی خواهد کرد.

تالار مناسب چهار فصل؛ نحوه انتخاب تالار عروسی مناسب فصل

شاید برایتان حیرت آور و گیج کننده باشد که بدانید رزرو تالار مناسب چهار فصل آپشنی مهم به هنگام برگزاری مراسم به حساب می‌آید که احتمالا نسبت به آن بی اعتنا باشید. اما دلیل آن را میدانید؟ یا اصلا میدانید منظور از تالار مناسب چهار فصل چیست؟ در واقع هدف اصلی از بیان این جمله به امکانات ارائه شده از سوی تالارها اشاره دارد. به طوری که رفاه مهمانان فراهم شود و خاطرات خوبی در ذهنشان به ثبت برسد.

عروس و دامادها موظف‌اند در هر فصلی از سال که قصد برگزاری عروسی خود را دارند، متناسب با فصل امکانات تالارها را بررسی نمایند. حال اگر این سوال برایتان پیش بیاید که این خدمات چه چیزهایی هستند، در ادامه همراه ما باشید.

انتخاب مکان مناسب برای برگزاری مراسم عروسی

امروزه یکی از دغدغه های مهم برای برگزاری مراسم عروسی پیدا کردن مکان مناسب می باشد. در گذشته مراسماتی مانند جشن عروسی در منازل برگزار می شد و برای صفای بیشتر مهمانان اگر هوا سرد نبود، حیاط منازل را برای جشن آماده می کردند. اما امروزه همه چیز با گذشته خیلی فرق دارد. گذشت زمان و علاقه انسان ها به رفاه و راحتی و زندگی لوکس باعث شده تا دیگر کمتر کسی تمایل به برگزاری عروسی در منازل داشته باشد.

از طرفی امروزه آپارتمان نشینی نیز در این امر دخیل است. همه این موارد باعث شده تا عروس و دامادها در برگزاری جشن عروسی به تالار ها و یا باغ تالار ها رو بیاورند. اما در این میان انتخاب تالار عروسی نیز دردسرهای خاص خودش را دارد و امکانات ارائه شده در همه تالار ها به قدری متنوع است که باعث سردرگمی زوجین می شود. برای اینکه بتوانید مکان مناسب عروسی خود را انتخاب کنید در قدم اول باید معیارهای خود را تعیین نمایید و سپس بر اساس آن معیارها تالار مناسب را رزرو کنید.

مشخص نمودن معیارها پیش از انتخاب تالار عروسی

منظور از تالار مناسب چهار فصل چیست؟

شاید شنیدن جمله تالار مناسب چهار فصل کمی تعجب آور باشد و با خود بگویید که مگر تالارها بر اساس فصل ساخته میشوند؟ اما در واقع منظور اصلی این است که تالارها متناسب با هر فصل امکانات ویژه‌ای را در روز عروسی در اختیار صاحبان مجلس قرار دهند. برای آگاهی از امکانات تالارها شما باید قبل از رزرو، از مدیریت تالار بخواهید لیستی از امکانات قابل ارائه را در اختیار شما قرار دهند تا ببینید متناسب با هر فصل چه خدماتی برای مهمانان و عروس و داماد درنظر گرفته‌اند. برای مثال نوشیدنی هایی که در فصل زمستان سرو میشوند باید با نوشیدنی های فصل گرما متفاوت باشند تا حس خوشایندی برای مهمانان مجلس داشته باشد.

منظور از تالار مناسب چهار فصل در واقع به امکانات تالار در هر فصل اشاره دارد.

استفاده از تم های فصلی برای تزئین تالار عروسی مناسب چهار فصل

برپایی جشن عروسی باشکوه نیازمند ایده های خاص و جذاب است. یکی از ویژگی های مهم تالار مناسب چهار فصل این میباشد که بتواند متناسب با هر فصل سال، در دیزاین و دکوراسیون تالار تغییراتی ایجاد نماید. این تغییرات همیشه بزرگ نیستند و هزینه های کلانی را شامل نمیشوند. این تغییرات میتواند مثل رنگ دستمال کاغذ و رومیزی ساده و کم هزینه باشد یا مثل رنگ دیوار، موکت های کف تالار، طرح و رنگ میز و صندلی یا گل های استفاده شده در تزئین تالار، اندکی هزینه بر باشد.

از رنگ های موجود در هر فصل برای دیزاین مراسم عروسیتان بهره ببرید.

در کل بهتر است در دیزاین تالار برای فصول سرد سال از رنگ های سفید و خاکستری استفاده کنید و زیاد به سمت رنگ های طبیعی این فصل مثل زرد و نارنجی نروید. زیرا ریسک پذیری بالایی دارد و ممکن است زیبا جلوه نکند. در فصول گرم سال نیز استفاده از رنگ های ملایم و شاد در تزیین تالار، انرژی و جلوه خاصی به تالار و جشن شما خواهد بخشید. معمولا تالارها امروزه خودشان تیم های تشریفاتی برای دیزاین و تزئینات مراسم را دارند. در صورت نبود، میتوانید با یک تیم تشریفاتی مجزا برای پیاده سازی ایده های مناسب فصل، هماهنگ شوید.

نکات مهم به هنگام انتخاب تالار مناسب فصل

علاوه بر موارد ذکر شده در قسمت بالا موارد دیگری نیز وجود دارد که توجه به آنها باعث خواهد شد شما بتوانید بهترین تالار عروسی با بودجه مدنظرتان را انتخاب نمایید. توجه به این نکات هم رفاه و راحتی مهانانتان را به همراه خواهد داشت و هم به اعیانی تر برگزار شدن مراسمتان کمک خواهد کرد. در انتخاب تالار مناسب چهار فصل توجه داشته باشید که:

  • اگر مراسم عروسی شما در فصل تابستان یا زمستان است، حتما سیستم سرمایشی و گرمایشی تالار را چک کنید تا هم شما و هم مهمانان اذیت نشوند.
  • افرادی که عروسیشان در فصل بهار یا تابستان برگزار خواهد شد، بهتر است به هنگام رزرو تالار زیبایی و سرسبزی محیط بیرونی را نیز در نظر بگیرند.
  • در کنار سایر موارد، منوی غذایی متناسب با فصل نیز مهم است. قبل از انتخاب تالار عروسی منوهای غذایی آن ها را مقایسه کرده و سپس تصمیم گیری نمایید.

توجه به جزئیات به هنگام رزرو تالار عروسی چهار فصل

توجه به جزئیات همیشه در خاص و متفاوت کردن مراسمات غوغا به پا میکنند. این جزئیات همیشه هزینه بر نیستند و گاهی میتوان با بودجه مناسب زیباترین جشن عروسی را برگزار کرد. فقط کافی است خلاقیت به خرج دهید و از ایده های نوآورانه استفاده کنید.

سخن پایانی

عروسی یکی از جشن هایی است که برگزاری آن تابستان و زمستان نمی شناسد و در هر فصل که شرایط عروس و داماد جور باشد، برگزار میشود. انتخاب تالار مناسب چهار فصل به هنگام رزرو تالار بسیار حائز اهمیت است تا هم شما در مراسمتان احساس راحتی داشته باشید و هم مهمان هایتان اذیت نشوند و خاطرات خوشی در ذهنشان ثبت شود. برای مثال به سراغ تالاری بروید که برای زمستان سیستم گرمایشی و در تابستان سیستم سرمایشی خوب و کافی داشته باشد. نکات دیگری نیز وجود دارد که در مقاله به آنها اشاره کردیم. امیدوارم با مطالعه آنها اطلاعات خوب و کافی در اختیارتان قرار داده‌باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *