عدم استفاده زیاد از گل آرایی، شمع آرایی و هر آنچه که وجود آنها ضروری نیست، در کاهش هزینه تالار موثر است.

همه چیز درمورد امکانات تالار عروسی و بخش های مختلف آن

زیبایی ظاهری تالارها در نگاه اول برای هر زوجی که قصد برگزاری جشن عروسی دارد، مهم است. اما این موضوع نباید باعث شود که از امکانات تالار صرفه نظر کنید. لازمه انتخاب بهترین تالار عروسی توجه به تمامی نکات ریز و درشت می‌باشد.

امروزه بنا به درخواست های متعدد از طرف زوجین تالارهای لوکس و لاکچری با فول امکانات تاسیس شده‌اند تا از مهمانان مجلس به طور ممتاز و برگزیده پذیرایی شود. حال اگر در آستانه برگزاری مراسم عروسی هستید، قبل از مراجعه برای بازید از تالارها لیستی از نکات مهم تهیه کنید و هنگام بازدید از تالارهای مختلف به بررسی آنها بپردازید.

تاثیر امکانات تالار در برگزاری مجلل مراسم عروسی

چرا توجه به امکانات تالار قبل از رزرو مهم است؟

بی شک تمامی جوان ها تا قبل از برگزاری مراسم عروسی شان در ذهن خود برای آن روز زیبا خیال پردازی میکنند و دلشان میخواهد رویاهای آنها در شب عروسی شان نیز به واقعیت بپیوندد. انتخاب تالار مناسب با باب میل عروس و داماد کار زمان بر و دشواری است. زیرا باید به هنگام انتخاب، هم نیازهای مهمانان برای راحتی شان درنظر گرفته شود و هم از لحاظ ظاهری مکانی شیک و لوکس باشد تا زیبایی مراسم شما را دو چندان کند.

امروزه با توجه به بودجه هر زوجی امکانات تالار ها نیز متفاوت است. میتوان گفت که خواسته مشترک همه زوجین در انتخاب تالار عروسی، وجود امکانات رفاهی و پذیرایی بی کم و کاست، سیستم صوتی مناسب و اجرای موسیقی زنده، سرو غذای با‌کیفیت، دکوراسیون شیک تالار، مجهز به کامل ترین تجهیزات تالار عروسی و… می‌باشد. برای پیدا کردن و رزرو چنین تالارهایی باید صبر و حوصله کافی به خرج داد.

مقایسه امکانات تالار قبل از تصمیم به رزرو

مهمترین امکانات تالار های عروسی لاکچری و مجهز

طبیعتا همه میدانیم که تجهیزات و امکانات استفاده شده در تالارهای عروسی در جذابیت و زیبایی تالار نقش بسزایی دارد و میتواند نظر هر عروس و دامادی را به خود جلب کند. اگر در شرف برگزاری مراسم عروسی هستید؛ باید قبل از رزرو تالار یک سری نکات را بدانید و به هنگام بازدید از هر تالاری بررسی آنها را اولویت خود قرار دهید.

درست است که در اولین نگاه زیبایی ظاهری و اکسسوری های بکار رفته در تزئین تالار عروسی میتواند چشم گیر باشد، اما در کنار جذابیت محیط باید موارد دیگری را نیز کنترل کنید که در این میان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارکینگ مجهز با فضای مناسب
  • دکوراسیون خاص و باشکوه
  • امکانات رفاهی تالار عروسی
  • سرویس بهداشتی شیک و تمیز
  • نور پردازی و تجهیزات صوتی با کیفیت

آپشن ها و امکانات تالارهای عروسی مدرن و مجلل

برای آشنایی بهتر شما با این امکانات در ادامه به توضیح هر کدام میپردازیم تا به هنگام بررسی امکانات تالار، هیچ گونه علامت سوالی در ذهنتان باقی نماند.

پارکینگ مجهز با فضای مناسب

با فرا رسیدن روز عروسی اکثر مهمان ها برای سهیم شدن در شادی شما با ماشین های شخصی شان در مکان عروسی حضور خواهند داشت. بنابراین باید به فکر پارکینگ مناسب برای جا دادن ماشین مهمانان باشید. حتما از پارکینگ تالاری که قصد رزروش را دارید، دیدن کنید تا از جادار بودن آن خیالتان آسوده باشد. از طرفی وجود پارکینگ امن و مناسب باعث خواهد شد که مهمانان نگرانی درمورد ماشین های خود نداشته باشند و با خیال راحت از مراسم لذت ببرند.

دکوراسیون خاص و باشکوه

بخش عمده زیبایی مراسمات عروسی به دکوراسیون خاص و مجلل تالار عروسی بستگی دارد. طراحی و دیزاین شیک محیط باعث خواهد شد تا فیلم و عکس های یادگاری جشن عروسی تان نیز زیباتر شود. توجه داشته باشید که هر چه در دکوراسیون محیط تالار از رنگ های روشن و دلبازتر استفاده شود، جلوه زیبایی آن بیشتر خواهد بود. همچنین به ارتفاع سقف تالار نیز توجه داشته باشید تا کوتاه نباشد و حس خفگی به مهمان هایتان دست ندهد.

تاثیر وسایل دیزاین و دکوراسون در زیبایی مراسم عروسی

امکانات رفاهی تالار عروسی

برخی از تالار های عروسی آپشن های اضافی مانند اتاق های سرگرمی کودکان، اتاق استراحت مهمانان، چندین اتاق پرو و… را دارا هستند. چنین ویژگی هایی آنها را از سایر تالار های عروسی جدا کرده و به تالارهای شیک و لاکچری تبدیل میکند. موارد ذکر شده در بحث امکانات تالار جایگاه ویژه ای به خود جا داده‌است. برای مثال وجود اتاق های بازی، کار خانواده هایی که مجبور میشوند با خود بچه به مجلس بیاورند را راحت میکند و همچنین دیگر شاهد دویدن بچه ها در وسط سالن عروسی نخواهیم بود.

سرویس بهداشتی شیک و تمیز

شاید یکی از مواردی که به هنگام رزرو تالار عروسی چک کردن آن به ذهنتان نرسد و اهمیت چندانی به آن ندهید، سرویس های بهداشتی تالار های عروسی باشند. در بخش امکانات تالار های لوکس و مجلل، سرویس های بهداشتی تر و تمیز با دکوراسیون زیبا هیچ وقت نادیده گرفته نمیشود. در غیر این صورت باعث پایین آمدن شان مکان و مراسم میگردد. وجود توالت فرنگی برای افراد مسن، آینه های بزرگ برای تجدید آرایش مهمانان، تهویه مناسب، دستگاه دست خشک کن و… جزو مسائلی است که در سرویس های بهداشتی تالار باید به آنها توجه کنید.

برخورداری از سرویس بهداشتی شیک از مهمترین امکانات تالار های عروسی میباشد.

نورپردازی و تجهیزات صوتی با کیفیت

رقص و پایکوبی از ملزومات تمامی جشن های عروسی میباشند که برای همه خاطره های خوشی می سازد. در این میان عاملی که باعث میشود مهمانان برای رقص و خوشحالی به وجد بیایند، موزیک های شاد توام با رقص نور هماهنگ است. به هنگام بازید از تالارها، از مسئول و مدیر تالار بخواهید تا سیستم صوتی و نور پردازی تالار را برای شما روشن کنند؛ چرا که این قسمت جز مهمترین بخش ها در برگزای مراسمات است.

نحوه دیزاین و چیدمان تجهیزات تالار عروسی

در قسمت بالا به بیان مواردی پرداختیم که بودن آنها به مناسب ترین شکل ممکن، اختلاف زیادی بین یک تالار عروسی معمولی و یک تالار عروسی لاکچری به وجود می‌آورد. امکانات تالار فقط به موارد ذکر شده محدود نمیشود، بلکه نحوه چیدمان شیک و زیبای تجهیزات، استفاده از ظروف شکیل و خوش رنگ نیز آپشنی مهم میباشند که در هر تالار عروسی یافت نمیشوند.

برای مثال در تزیین و چیدمان میز های مهمانان میتوانند از شمعدانی ها و همچنین گلدان های کریستالی با رنگ گل های متناسب با تم عروسی استفاده کنند. تالارها باید جهت نشان دادن ادعای خاص بودنشان مناسب با هر فصل تم های متنوعی را نیز در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

سخن پایانی

برگزاری مراسم عروسی باشکوه و باعظمت دغدغه اصلی عروس و داماد و خانواده های آنها می‌باشد. در این راستا آگاهی از امکانات تالار عروسی و آپشن های ارائه شده، برگزاری عروسی شما به شکل لوکس و لاکچری را میسر می‌سازد. درست است که ظاهر و دکوراسیون شیک تالار نکته ای پر اهمیت در زیباسازی جشن عروسی است؛ اما در کنار آن باید امکاناتی برای احساس راحتی مهمانان نیز فراهم شود. اکثر تالارهای مجلل این نکات را برای اعیانی تر کردن مراسمتان فراهم کرده‌اند که ما نیز در این مقاله به بیان آنها پرداختیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *