ایده های به روز و مدرن برای تزیین میزهای تالار

۴ تکنیک زیبا برای تزیین میزهای تالار

استفاده از متدهای به روز در چیدمان و نحوه تزیین میزهای تالار به مجلل و باشکوه برگزار شدن جشن عروسیتان کمک بسزایی خواهد کرد. میزها وسیله‌ای هستند که مهمانان را گردهم می‌آورند تا به تماشای مجلس بنشینند. برای ادای احترام به مهمان ها لازم است که میز و صندلی ها به شیوه زیبا و شیک دیزاین شوند.

با به کارگیری ایده های خلاقانه در تزئین میز مهمانان نظیر استفاده از گل آرایی به سبک متفاوت، شمع آرایی با رنگ و اشکال زیبا، رومیزی های ابریشمی خوش رنگ و خوش دوخت میتوانید عروسی خود را جذاب و به یادماندنی کنید. در ادامه به بررسی زیباترین ایده ها برای چیدمان و دیزاین میزهای تالار عروسی میپردازیم.

استفاده از دسته گل های ایستاده در تزیین میزهای تالار

برای تزیین میزهای مهمانان میتوانید آن ها را با دسته گل های ایستاده خاص و زیبا بیارایید. استفاده از این روش کلاسیک و در عین حال زیبا، حال و هوای لاکچری به فضای مراسم شما خواهد بخشید. در انتخاب رنگ گل ها میتوانید از رنگ های به کار رفته در دسته گل عروس و یا رنگ های استفاده شده در دکوراسیون تالار الهام بگیرید. اما معمولا انتخاب گل های رنگ ملایم مثل صورتی و سفید میتوانند گزینه بهتری برای تزیین میزهای تالار باشند و عروسی شما را ملیح و رویایی جلوه کنند.

برای تزیین میزهای تالار استفاده از دسته گل های ایستاده گزینه ای عالی به حساب می‌آید.

اگر میخواهید این کار را با هزینه‌ای مناسب انجام دهید، میتوانید از گل های مصنوعی استفاده کنید. زیرا هزینه گل های طبیعی معمولا بیشتر از گل های مصنوعی است. به این نکته نیز توجه داشته باشید که هنگام انتخاب دسته گل های ایستاده برای تزئین میز مهمانان به ارتفاع آنها دقت کنید تا دید مهمان ها را برای تماشای مراسم مختل نسازند.

تزیین میز مهمان ها با گل های خوابیده روی میز

در انتخاب گل برای تزیین میزهای تالار توجه به تم کلی تالار بسیار مهم است. یکی از روش هایی که برای تزیین میزها میتوانید از آن استفاده کنید، چیدمان گل ها روی میز به صورت خوابیده است که در این روش به گلدان نیاز نخواهید داشت. گل های خوابیده انواع مختلفی دارند که هم میتوانند بلند باشند و ساقه و برگ های آنها از طرفین میز آویزان شوند و هم جمع و جور بوده و فقط بخش وسطی میز را میزین سازند.

استفاده از گل های خوابیده برای تزیین میزهای تالار

این مورد را در نظر داشته باشید که نوع گل و سبک دیزاینی که انتخاب میکنید، باید متناسب با ابعاد میز و شکل آن باشد. همچنین گل آرایی میزها نباید آنقدر شلوغ باشد که مهمانان معذب شوند و جایی برای گذاشتن بشقاب و وسایل خود پیدا نکنند.

دیزاین و تزیین میزهای تالار با شمع آرایی

شمع ها جنبه زیبایی دارند، پس به هنگام استفاده از آنها نباید انتظار داشته باشید که روشنایی تالار را تامین کنند. به کار بردن شمع ها در چیدمان و تزیین میزها حال و هوای مراسم شما را رمانتیک و رویایی خواهد کرد. درمورد انتخاب رنگ شمع ها باید به تم کلی تالار و رنگ های استفاده شده در نقاط مختلف سالن عروسی توجه نمایید و متناسب با آن میتوانید شمع های کلاسیک یا فانتزی را برگزینید.

ایده تزیین میزهای مهمانان با شمع آرایی

معمولا استفاده از رنگ های سفید و طلایی در اکسسوری های مربوط به میزها باعث مجلل و اعیانی دیده شدن مراسمتان خواهد شد. جاشمعی هایی که برای گذاشتن شمع ها انتخاب میکنید، میتوانند پایه کوتاه یا بلندی داشته باشد که در این مورد توجه به ابعاد و اندازه میز مهم است. نکته مهمی که به هنگام قرار دادن شمع و جاشمعی حائز اهمیت میباشد، رعایت و توجه به نکات ایمنی است تا باعث افتادن شمع ها و ایجاد آتش سوزی نشود.

ترکیب گل و شمع برای تزیین میزهای مراسم عروسی

اگر میخواهید فضای جشن عروسی خود را رمانتیک و عاشقانه کنید و همراه با آن لطافت و شادابی ویژه‌ای به حال و هوای مراسمتان ببخشید، بهترین گزینه استفاده از ترکیب گل و شمع برای دیزاین میز مهمانان است. فرقی نمیکند شما طرفدار برگزاری عروسی به سبک کلاسیک، مدرن، فانتزی و… باشید. با نحوه چیدمان گل و شمع به سبک های متناسب با تم عروسی، میتوانید به زیبایی مدنظر در تزیین میزهای تالار برسید.

دیزاین میزهای تالار با ترکیب گل و شمع

البته قبل از اینکه بخواهید ایده های خود را برای دیزاین میز و صندلی های عروسیتان پیاده سازی کنید، حتما از قبل با مدیریت تالار در این باره مشورت نمایید. زیرا برخی تالارها اجازه انجام دیزاین دل بخواهی به زوجین را نمیدهند و خودشان تزیین و زیباسازی میزها را به عهده دارند.

انتخاب میزهای گرد برای تزیین بهتر است یا میزهای مستطیل شکل؟

در رابطه با این سوال نمیتوان به طور قطع یک گزینه را انتخاب کرد. چون نکته‌ای که حائز اهمیت است، استفاده از اکسسوری های متناسب با اشکال مختلف میزها می‌باشد. اگر به طور واضح تر به پاسخ به این سوال بپردازیم، فرقی نمیکند که اشکال میزهای تالار چه مدلی باشند. مهم این است که شما مهارت کافی در تزیین داشته باشید و بدانید که برای هر مدل میز چه نوع اکسسوری هایی زیبا و مناسب خواهند بود.

برای تالارهای عروسی انتخاب میزهای گرد برای تزیین شیک تر است یا مربع؟

برای مثال استفاده از رومیزی های ابریشمی در وسط میزهای مستطیل شکل به گونه‌ای که از هر دو طرف به زمین برسند، برای تزیین میزهای مستطیل گزینه ای بسیار شیک و زیبا است. یا استفاده از گل های ایستاده در وسط میزهای گرد، جذابیت بصری زیادی برای مهمانان خواهد داشت.

سخن پایانی

روش چیدمان و تزیین میزهای تالار عروسی شاید به ظاهر کار ساده‌ای به نظر رسد. اما در واقع دارای اصول و قواعد خاصی است که توجه به آنها بزم شادی شما را منحصر به فرد خواهد کرد. حتی اگر در انتخاب تالار یک مکان معمولی رزرو کرده باشید، با استفاده از ایده های خلاقانه در دیزاین میزهای مهمان ها میتوانید حال و هوای مراسمتان را در جهت مثبت از این رو به آن رو کنید. به گونه‌ای که مهمان هایتان غرق در زیبایی آن شوند. در این مقاله به بیان چشم نوازترین ایده های تزیین میزها پرداختیم تا با الهام گرفتن از آنها عروسی رویاهایتان را برگزار نمایید.

4 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *