تزیین جایگاه عروس و داماد با گل آرایی یکی از ایده های همیشه ترند و محبوب زوجین است

جدید ترین ایده های دیزاین بهاری تالار عروسی

اگر در حال تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری عروسی در فصل بهار هستنید و نمیدانید در دیزاین بهاری تالار عروسی از چه تزییناتی برای جذاب تر دیده شدن مراسمتان استفاده کنید، این مقاله دقیقا برای شما تهیه شده‌است. این فصل به خاطر زیبایی های طبیعتی که دارد، از بهترین و محبوب ترین فصل ها برای برپایی جشن عروسی به حساب می‌آید و برای زوجین پرهیجان، خاطرات رویایی و رمانتیک میسازد.

از آنجایی که تزیینات تالار عروسی در فصل بهار از تنوع زیادی برخوردار است، این تنوع باعث شده تا همه زوجین بر اساس علاقه خود بتوانند تم و سبک مورد دلخواهشان را پیدا کنند. اگر میخواهید عروس فصل بهار شوید و از زیبایی های آن در عکس و فیلم هایتان استفاده نمایید، حتما به هنگام انتخاب تالار از مدیریت آنجا درمورد تزیینات و امکاناتی که در اختیارتان قرار خواهند داد، سوال کنید.

ایده های مدرن دیزاین بهاری تالار

استفاده از گل های بهاری در دیزاین بهاری تالار

تنوع و فراوانی گل های بهاری یکی از نکات قوت آن دسته از عروس هایی است که در فصل بهار برگزار میشوند. استفاده از این گل ها در دیزاین سالن تالار و محوطه بیرونی آن حال و هوای خاصی به مراسم شما خواهد بخشید و در زیبا و لاکچری دیده شدن آن نقش مهمی ایفا میکند. به هنگام تزیین تالار عروسی در فصل بهار گزینه های انتخابی شما بیشتر است و به راحتی میتوان فضایی لوکس و مجلل ایجاد کرد. اما اگر نحوه استفاده از این امکانات در جا و مکان مناسب را بلد نباشید، ممکن است نتیجه کار زیبا نباشد.

از گل های بهاری میتوانید در گل آرایی میز مهمانان، جایگاه عروس و داماد، ورودی تالار و همچنین فضای خارجی آن استفاده نمایید. زیبا ترین و محبوب ترین گل هایی که میتوانید در تزیینات تالار عروسی از آنها بهره ببرید عبارتند از:

  • گل لاله
  • گل صد تومانی
  • گل ژیپسوفیلا (گل عروس)
  • گل آمارانتوس
  • گل شیپوری
  • گل آلاله
  • گل ساکولنت
  • گل سوسن
  • و…

نقش گل آرایی در دیزاین بهاری تالار عروسی

شایان ذکر است که گل های طبیعی در مقایسه با گل های مصنوعی از قیمت بیشتری برخوردارند. بنابراین درنظر گرفتن بودجه در این امر هم است. علاوه بر موارد ذکر شده شما میتوانید مطابق با سلیقه خود از گل های دیگری نیز استفاده نمایید.

تزیین میز و صندلی های تالار با سبک بهاری

فرقی نمیکند که در فصل بهار عروسی خود را در یک تالار سرپوشیده برگزار کنید یا یک باغ تالار با طبیعتی زیبا و سرسبز انتخاب نمایید. در هر صورت تزیین و دکوراسیون میز و صندلی های مهمانان و عروس و داماد از موارد مهمی است که زیبایی جشن عروسی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

برای این کار میتوانید در تزیین میز پذیرایی مهمان ها از وسایل شیک و مدرنی مثل ظروف کریستالی، شمع های خوش رنگ و جا شمعی های لوکس، گل های زیبای مناسب فصل و… استفاده نمایید. همچنین میتوانید با استفاده از تور و پارچه های ابریشمی باکیفیت، به درست کردن روبان برای میزو صندلی ها بپردازید و زیبایی مراسمتان را دو چندان کنید.

سبک غذایی متناسب با فصل بهار

شاید با خود بگویید که نوع انتخاب منو غذایی چه ربطی به دیزاین بهاری تالار دارد. اما شایان ذکر است که تمامی بخش ها و تدارکات تالار هر چقدر با هم هارمونی و تناسب خوبی داشته باشند؛ دیزاین و تم مورد استفاده در تالار نیز نمایان تر خواهد بود. برای مثال به هنگام سرو نوشیدنی برای مهمانان در فصل بهار استفاده از نوشیدنی های سرد به جای نوشیدنی های گرم میتواند گزینه بهتری باشد. بنابراین به هنگام رزرو تالار بررسی منو غذایی را از قلم نیندازید.

انتخاب منوی غذایی متناسب با فصل بهار در مراسم عروسی

در فصل بهار تنوع میوه ها و سبزیجات در مقایسه با سایر فصل ها بیشتر میباشد. به همین دلیل برای سفارش غذاهای لذیذ و خوشمزه دستتان بازتر است. در منو غذایی مهمانان میتوانید از سبزیجات پختخ شده تازه این فصل، مرغ و غذاهای دریایی، انواع کاپ کیک و… استفاده نمایید. معمولا دسرهای فصل بهار با میوه های تازه آن فصل به شکلی زیبا تزیین میشوند که دیدن آنها باعث برانگیختن اشتهای مهمانان میشود. سرو بستنی با طعم های مختلف میوه های بهاری گزینه ای عالی برای شیرین کامی مهمانان پس از سرو غذا است.

تزئینات سفره عقد متناسب با دیزاین بهاری تالار

امروزه تالار های عروسی فقط برای برگزاری جشن های عروسی مورد استفاده قرار نمیگیرند. جشن های تولد، مراسم عقد، مجالس ترحیم و… از مواردی هستند که در تالارها با سبک های مختلف برگزار میشوند که ما در اینجا مراسمات مربوط به ازدواج و عروسی را بررسی میکنیم. به جز مراسم عروسی یکی دیگر از موارد مربوط به دیزاین بهاری تالار، چیدمان و تزیین سفره عقد میباشد.

به هنگام دیزاین بهاری تالار، تزیین سفره عقد با تم بهاری را فراموش نکنید.

فصل بهار با داشتن حال و هوای دلپذیر و آرامش بخش میتواند جو رمانتیک و زیبایی را برای شروع زندگی جدید زوجین رقم بزند. در تزیینات سفره عقد میتوانید از گل و گیاهانی که نماد فصل بهار و زنده شدن دوباره طبیعت است، استفاده کنید. همچنین اگر مشکل بودجه ندارید با انتخاب گل های طبیعی در طراحی سفره عقد، عطر گل های بهاری فضای سالن را پر خواهند کرد و حس خوبی هم برای شما و هم مهمان هایتان القا خواهد شد.

سخن پایانی

بی شک برپایی مراسم عروسی در فصل بهار و استفاده از دیزاین بهاری در تالار حس زیبایی هم به عروس و داماد و هم به مهمانان حاضر در مجلس القا خواهد نمود. خاطرات زیبای این شب به یادماندنی برای همیشه همراه زوجین خواهد بود. تزیین تالار عروسی در فصل بهار به خاطر تنوع گل و گیاهان و شرایط آب و هوایی خوب نسبت به سایر فصل ها آسان تر است و با رعایت اصول و نکات مهم میتوان فضایی رویایی و شیک برای ثبت عکس های یادگاری پدید آورد. در این مقاله به بررسی مدرن ترین و جدید ترین تزیینات تالار در فصل بهار پرداختیم تا با استفاده از این ایده ها زیبا ترین جشن عروسی را برایتان رقم بزنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *