ایده های جدید چیدمان صندلی تالار

به روز ترین ایده های جذاب برای چیدمان صندلی تالار

استفاده از ایده های جذاب و مدرن در نحوه چیدمان صندلی تالار عروسی، حال و هوا و جلوه خاصی به مراسم شما خواهد بخشید و در واقع در صمیمانه و یا رسمی دیده‌شدن مجلس شما نقش مهمی دارد. شاید خیلی از شما ها این مورد را بی مورد بدانید؛ درحالی که بکارگیری ایده و نوآوری های کوچک در تزیین و چیدمان میز و صندلی تالار در به یادماندنی کردن جشن عروسی تاثیر بسزایی دارد و مهمانان را شگفت زده خواهد کرد.

میتوانید برای متفاوت کردن جو عروسی از اشکال مختلف صندلی، نیمکت و تخت های سنتی برای تالار و سالن عقد استفاده نمایید. اما در انتخاب و نحوه چینش راحتی مهمان ها را در اولویت قرار دهید تا به آسانی بتوانند به تماشای عروس و داماد بپردازند. در نحوه چینش صندلی تالار میتوان از ایده های زیر بهره برد که در ادامه نیز به توضیح هر یک خواهیم پرداخت.

  • نحوه چیدمان صندلی به صورت مربعی
  • چیدمان صندلی تالار به شکل دایره و نیم دایره
  • تزیین و چیدمان صندلی دور تالار عروسی
  • دکوراسیون صندلی ها به صورت مارپیچ
  • استفاده از نیمکت در تالار عروسی

همچنین میتوانید در چیدمان صندلی تالار از مبل های دو سه نفره، پاف ها، تنه های درخت به جای صندلی و… نیز استفاده کنید. در حالت کلی بکار بردن ایده های خاص و جسورانه در نحوه چیدمان و دکوراسیون، جشن عروسی شما را جذاب و لذت بخش خواهد نمود و خاطره های خوب و به یادماندنی را هم برای شما و هم مهمان‌هایتان رقم خواهد زد.

نحوه چیدمان صندلی به صورت مربعی

زمانی که تعداد مهمان های دعوت شده به مراسم بیشتر است، چیدمان صندلی ها در تالار به شکل مربع میتواند ایده خوب و موثری باشد. این شکل از چیدمان باید به گونه ای باشد که مهمانان به راحتی بتوانند عروس و داماد را تماشا کنند. بهتر است که این شکل مربعی از چینش صندلی ها میز عروس و داماد را احاطه کند. اما به این مورد نیز باید توجه داشته باشید که صندلی های چیده شده در پشت جایگاه عروس و داماد زیاد نباشد و فقط در صورت کمبود جا و مجبوریت مورد استفاده قرار گیرند.

متد جذاب چیدمان صندلی های تالار به شکل مربعی

چیدمان صندلی تالار به شکل دایره‌ و نیم دایره

اگر جشن عروسی کوچکی ترتیب داده‌اید و تعداد مهمان های دعوت شده به مراسم نیز کم است و در واقع عروسی شما خودمانی تر برگزار میشود، برای اینکه فضای مراسم شما گرم و صمیمانه باشد، میتوانید صندلی ها را به شکل دایره و نیم دایره گردهم بچینید. در این نوع ایده چیدمان صندلی میتوانید برای زیبایی و چشم نوازی بیشتر مراسم از گل آرایی و شمع های جذاب نیز بهره ببرید و شبی به یاد ماندنی در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

کنار هم چیدن صندلی های تالار به شکل دایره یا نیم دایره

تزیین و چیدمان صندلی دور تالار عروسی

در این نوع از چیدمان صندلی ها دور تا دور سالن کنار دیوارها چیده میشوند. این سبک از چینش سبب میشود تا شما در مرکز توجه همه قرار بگیرید. مزیت دیگر این روش این است که به تمام مهمانان مراسم عروسی به یک اندازه توجه شده‌است و همه مهمان ها دید کافی و لازم را به مراسم خواهند داشت. از طرف دیگر این نوع چینش باعث میشود فضای زیادی برای رقص و رفت و آمد مهمانان نیز باقی بماند و عکس و فیلم های یادگاری نیز جلوه زیبایی داشته باشند.

دکوراسیون و نحوه چیدمان صندلی دور سالن عروسی

دکوراسیون صندلی ها به صورت مارپیچ

برای اینکه بتوانید مراسم عروسی خود را از یکنواختی خارج سازید. استفاده از ایده های مختلف و تنوع برای دکوراسیون تالار میتواند بسیار کارساز باشد. برای مثال چیدمان مارپیچی صندلی ها در تالار، مراسم عروسی شما را متفاوت تر از سایر عروسی های کلاسیک خواهد کرد. با این سبک چیدمان در واقع راهرویی برای عبور عروس و داماد به وجود می‌آید که برای رسیدن به میز و صندلی خود، باید از این مسیر عبور کنند. در این صورت فرصتی پیش می‌آید که به هنگام ورود تمامی مهمانان را ببینند و به خوش آمد گویی به آنها بپردازند. با این کار احترام خود را به مهمان هایشان نشان خواهند داد.

روش چیدمان صندلی های تالار به شکل مارپیچ در کنار هم

استفاده از نیمکت در تالار عروسی

به هنگام برگزاری مراسم عروسی میتوانید کمی جسارت به خرج دهید و از نیمکت ها در تالار عروسی یا فضای باز باغ تالار استفاده کنید. انتخاب طرح های فانتزی نیمکت ها ایده‌ای خاص و جذاب برای جلب توجه مهمانان خواهد بود و حال و هوای خاصی به مراسم شما خواهد بخشید. این نوع ایده ممکن است در وهله اول برای مهمان ها تعجب برانگیز باشد اما از طرفی جسارت و انتخاب متفاوت شما، تحسین برانگیز خواهد بود. اما به این نکته دقت کنید که راحتی مهمان ها برای شما باید در اولویت باشد، پس به هنگام انتخاب نیمکت ها به راحت بودنشان توجه داشته باشید.

استفاده از نیمکت های راحت و فانتزی در تالار

سخن پایانی

بخشی از زیبایی مراسم عروسی به نحوه چیدمان صندلی تالار و سبک دیزاین و تزیین آنها بستگی دارد. در این شب زیبا برای رویایی و به یاد ماندنی کردن هر چه بیشتر مراسم استفاده از ایده های مدرن و ناب کمک بسزایی خواهد کرد. در این میان برخی تالارهای عروسی نیز برای نشان دادن تفاوت خود از دیگر تالارها از ایده های خاصی در نوع و چیدمان و تزیین صندلی عروس و داماد و مهمان ها استفاده میکنند و شما بر اساس سلیقه خود میتوانید از بین گزینه های متنوع، دیزاین و دکوراسیون موردنظر را انتخاب نمایید. بنابراین اگر به دنبال برگزاری مراسمی جذاب و متفاوت میگردید، در انتخاب تالار نیز باید دقت و تحقیق فراوان کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *